Friday, September 3, 2010

Ramane cum am stabilit (RO)

Scriam cu cateva zile in urma ca agitatia politica din aceste zile cu privire la remanierea si/sau demiterea guvernului Boc ar trebui analizata in primul rand din perspectiva a doua intrebari:
  • Se va alege Romania cu o guvernare mai buna?
  • Se va alege Romania cu un guvern legitim?
Intre timp, a avut loc si mult-anticipata remaniere.

Cu privire la calitatea guvernului remaniat, e suficient sa vedem ce spune chiar presa portocalie. Nu va gandeati ca ati putea ajunge sa-i regretati pe Videanu sau Vladescu, asa-i? Think again...
Cat despre legitimitate, ramane cum am stabilit.

Ramane acum de vazut ce va fi in stare sa faca opozitia, cu motiunea de cenzura.
Dar nu va tineti respiratia.

Va fi o iarna lunga si trista.

2 comments:

  1. In sfarsit remaniere..cu toate ca parerea mea e ca nimic nou sub soarele Romaniei nu o sa apara, insa surpriza nefericita din punctul meu de vedere e...ministrul sanatatii, care dupa tot scandalul din sistemul sanitar cat si cel legat de incendiul din maternitatea Giulesti...pastreaza cu nesimtire acelasi fotoliu..tinut cu dintii..rusinos parerea mea!

    ReplyDelete